Marc Scholten – Beerwulf

Bin­nen 3 jaar van 1 naar 10 lan­den. Dat is hoe hard spe­ci­aal­bier­plat­form Beer​wulf​.com groei­de. Mede-eige­naar Marc Scholten neemt je mee in een heus bier­roller­coast­er over telling en sell­ing, tri­al en error en fouten mak­en. Want dat mag. Nieuwe din­gen moet je proberen in het klein om ver­vol­gens snel te bepalen of het een scale or fail wordt. Niet uren­lang ver­gaderen maar gewoon gaan met die banaan. Zo ont­dek­te hij dat de Beer­wulf doel­groep van keuze hield, maar een hekel had om te kiezen. Dat veran­derde de hele aan­pak van Beer­wulf. Hoe? Marc neemt je mee in de span­nende en cre­atieve groei van Beerwulf!

Mar­cel begon als Economisch psy­choloog in de onder­zoek­swereld, maar strandde in de hop en gra­nen. Hij ging in ver­schil­lende bier­mar­ket­ingrollen aan de slag bij Heineken, maar in 2017 ging hij live met iets van zichzelf: Beer­wulf. Het doel is om de groot­ste Europese online bier­winkel te wor­den en dat lukt al aardig!

Terug naar de line-up