
Binnen 3 jaar van 1 naar 10 landen. Dat is hoe hard speciaalbierplatform Beerwulf.com groeide. Mede-eigenaar Marc Scholten neemt je mee in een heus bierrollercoaster over telling en selling, trial en error en fouten maken. Want dat mag. Nieuwe dingen moet je proberen in het klein om vervolgens snel te bepalen of het een scale or fail wordt. Niet urenlang vergaderen maar gewoon gaan met die banaan. Zo ontdekte hij dat de Beerwulf doelgroep van keuze hield, maar een hekel had om te kiezen. Dat veranderde de hele aanpak van Beerwulf. Hoe? Marc neemt je mee in de spannende en creatieve groei van Beerwulf!
Marcel begon als Economisch psycholoog in de onderzoekswereld, maar strandde in de hop en granen. Hij ging in verschillende biermarketingrollen aan de slag bij Heineken, maar in 2017 ging hij live met iets van zichzelf: Beerwulf. Het doel is om de grootste Europese online bierwinkel te worden en dat lukt al aardig!