Kees Kerkvliet

Je moet een Cus­tomer Jour­ney hebben man!’ Hoor je het iedereen ook steeds roepen? Hart­stikke leuk, maar de meeste merken falen nog hard met hun cus­tomer jour­ney map. Vol­gens klantengek Kees Kerkvli­et komt dat door het gemis van de échte klant in het hele ver­haal. Of van de organ­isatie. En hij kan het weten, als grond­leg­ger van cus­tomer jour­neys in Ned­er­land. Hoe pak je zo’n cus­tomer jour­ney dan wel aan? Dat vertelt Kees je in een prak­tis­che work­shop. Reken maar dat je hier­na niets anders wilt dan direct aan de slag.

Als man­ag­ing direc­tor en eige­naar van TOTE‑M is Kees een eind­baas in klant­belev­ing. Hoe je van klanten fans maakt? Hoe je scherpe jour­ney maps opzet? Of hoe je huidi­ge klanten langer klant bli­jven? Kees innoveert al 25 jaar met klantver­halen. Geen gladde prater met moeil­ijke ter­men, maar een vakid­ioot die heel goed weet wat hij doet. Van deze work­shop ga je van leren!

Let op: wees op tijd aan­wezig, want vol is vol.

Terug naar de line-up