Ine Stultjens - Auping

Bed­dengi­gant Aup­ing bestaat 130 jaar. En dat is knap, want hoe weet je als matrassen­boer’ zo rel­e­vant te bli­jven? Door meer te zijn. Aup­ing claimt namelijk de goede nachtrust. En innoveert daar kei­hard voor. Met mind­blow­ing cam­pagnes onder lei­d­ing van mar­ket­ing­won­der Ine Stult­jens, maar ook met slaapro­bots, cir­cu­laire matrassen, abon­nementen op je Aup­ing-matras en zelfs bedti­jd­ver­halen op Google Home speak­ers. En daar­voor ontv­ing het merk al vele awards. Hoog niveau con­cept­ing en sto­ry­telling dus, iets waar­voor je wel je bed uit wilt komen.

Ine Stult­jens heeft wel naam gemaakt in de FMCG-branche. Ze werk­te onder andere bij Sara Lee/​Douwe Egberts, Inno­cent Drinks en Nestlé. En nu bij Aup­ing, waar ze Ned­er­land helpt uitrusten. Door kei­hard te innov­eren, mooie merken op te starten en bed­den te verkopen’ als de meest magis­che plek in je huis. Tof!

Terug naar de line-up