Ine Stultjens - Auping

Beddengigant Auping bestaat 130 jaar. En dat is knap, want hoe weet je als matras­sen­boer’ zo rele­vant te blij­ven? Door meer te zijn. Auping claimt name­lijk de goe­de nacht­rust. En inno­veert daar kei­hard voor. Met mind­blo­wing cam­pag­nes onder lei­ding van mar­ke­ting­won­der Ine Stultjens, maar ook met slaa­pro­bots, cir­cu­lai­re matras­sen, abon­ne­men­ten op je Auping-matras en zelfs bed­tijd­ver­ha­len op Google Home spea­kers. En daar­voor ont­ving het merk al vele awards. Hoog niveau con­cep­ting en sto­ry­tel­ling dus, iets waar­voor je wel je bed uit wilt komen.

Ine Stultjens heeft wel naam gemaakt in de FMCG-bran­che. Ze werk­te onder ande­re bij Sara Lee/​Douwe Egberts, Innocent Drinks en Nestlé. En nu bij Auping, waar ze Nederland helpt uit­rus­ten. Door kei­hard te inno­ve­ren, mooie mer­ken op te star­ten en bed­den te ver­ko­pen’ als de meest magi­sche plek in je huis. Tof!

Terug naar de line-up