Dideke van Lieshout

Wekelijks krij­gen 300 men­sen bui­ten het zie­ken­huis een hart­stil­stand. Daarom start­ten de Hartstichting en Philips een cam­pag­ne die levens redt. Crowdfunding in z’n puur­ste vorm, om geld op te halen voor AED’s in buur­ten. Een razend suc­ces­vol­le cam­pag­ne, met dui­zen­den buren die zich inzet­ten. Hoe flik­ten ze dat? Hoe krijg je men­sen zover dat ze mas­saal geld inza­me­len? Dideke ver­telt je alle ins en outs over deze grens­ver­leg­gen­de cam­pag­ne, met waan­zin­ni­ge insights en natuur­lijk ook de epic fails. Monstersterk deze cam­pag­ne. En nog steeds relevant. 

Dideke van Lieshout is digi­taal expert, mer­ken­bou­wer en ver­bin­der. Sinds 2018 is ze bij de Hartstichting ver­ant­woor­de­lijk voor all things digi­tal’. Daarvoor werk­te ze bij­na 10 jaar in de media voor gro­te mer­ken als de Volkskrant, AD, Trouw en Het Parool. Een digi­tal hel­din dus, met een hart voor mooie initiatieven.

Terug naar de line-up